Verdrievoudig je interactie - Profbloggers.nl
  • You are here:
  • Home »

Verdriedubbel je interactie op social media

Wil jij meer reacties, meer likes en meer deelacties op jouw social media? Doe mee met de challenge!

In 5 dagen verdriedubbelen we samen je interactie op Facebook, Instagram of LinkedIn. 

De challenge start maandag 21 september. Schrijf je nu - GRATIS - in.

Wil jij meer likes op Facebook? Meer reacties op Instagram? Meer deelacties op LinkedIn?

Wil jij de juiste mensen bereiken met jouw tijd online?

En wil je minder doelloos scrollen en echt nuttig bezig zijn op social media?

Laat je dan door mij inspireren en doe mee!

Herken je dit?

Je plaatst van alles op social media. Maar reacties? Ho maar! Je hebt alles al geprobeerd, maar het blijft vaak oorverdovend stil op jouw Instagram-account, Facebook-pagina of LinkedIn-profiel. 

Alle cursussen die je volgt zeggen wat anders. Je moet allerhande trucs uithalen om meer bereik te krijgen. Op speciale tijdstippen posten. Wel of juist niet vaker per dag. Hashtags toepassen. En ga zo maar door. En net als je denkt dat je het snapt, verandert het algoritme weer. 

Je vraagt je af of al die tijd ooit iets op gaat leveren. 

Wat staat er op het programma?

Elke dag een korte opdracht

Je ontvangt elke dag een korte, heldere opdracht via de mail.

In totaal kost het je hooguit 10 minuten per dag. 

Bloggende ondernemer

Samen met anderen aan de slag

De beste truc achter een succesvol social media account is geen truc. Het is verbinding met anderen. 

Door elkaar te helpen versterk je elkaar allemaal. Samen groeien is het antwoord.

Dagelijks interactieve sessie


Tijdens de 5 dagen organiseer ik dagelijks een live sessie op Facebook waarin je al jouw vragen over social media kunt stellen. 

Doe er je voordeel mee!

verschil tussen een Facebook-pagina en een Facebook-groep? - scherm met facebook en telefoon

Wat zeggen deelnemers over eerdere  challenges en trainingen van Profbloggers?

Supergoed!

Wat was dit super goed zeg! Je verhaal was duidelijk en je gaf veel super nuttige info. Dank!

Echt van toegevoegde waarde

Je webinar was echt van toegevoegde waarde. Het daagde me uit om anders te kijken naar mijn bedrijf.

Lekker veel en duidelijke informatie

Interessant webinar! Helder en vol tips. Je vertelt zo lekker veel, duidelijk en je voorbeelden zijn leuk.

Omzet 5 keer verhoogd

Even een update. Ik deed een paar maanden geleden de 'hoe krijg je 100 e-mail adressen?' van Profbloggers. Ik had er binnen een maand 96. (Afgerond 100 dus). Een paar weken later zit ik nu aan de 192 en een omzet die x 5 ging via online verkopen.

Oh en geen betaalde reclame, al het verkeer kwam organisch!

Mijn blog is met 400% gegroeid

Ik volgde al verschillende webinars en had al een persoonlijk één op één gesprek met Sjoukje

Sjoukje haar tips zijn echt goud waard. Ze gaf me terug de moed om helemaal voor mijn blog te gaan. Ik volgde haar tips op en mijn blog is sindsdien met 400% gegroeid! Dankjewel Sjoukje voor al je tips en de hulp die je me al gaf.

Groot fan van Profbloggers

Ik ben groot fan van de site Profbloggers en hoe Sjoukje zich online neer zet als expert.

Sjoukje is heel duidelijk in haar informatie, haar webinars en cursussen zijn professioneel en ze doet dit zo natuurlijk dat er genoeg ruimte is voor een grapje. Ik keer regelmatig terug naar Profbloggers om wat op te zoeken voor mijn website.

Heel interessant en ontzettend waardevol. Bedankt daarvoor!

Je geeft heel veel tips, super fijn! Het was heel interessant en ontzettend waardevol. Bedankt daarvoor!

profile-pic
Oliver
profile-pic
Frederique
profile-pic
Patricia
profile-pic
Ilse Verhoeven
profile-pic
Stephanie Vanmarcke
profile-pic
Maya
profile-pic
Laura

Voor wie is deze challenge interessant?

De challenge is bedoeld voor ondernemers die:

  • meer uit hun online kanalen willen halen
  • meer willen samenwerken met andere ondernemers 
  • minder doelloos bezig zijn op social media. 

Voor wie is het NIET?

Deze challenge is niet voor iedereen geschikt. Voor wie is het niet?

  • Ondernemers die niet bereid zijn om hun strategie aan te passen.
  • Ondernemers die niet willen samenwerken.
  • Ondernemers die geen tijd in sociale media willen stoppen.