Verdriedubbel je interactie op social media
Wil jij meer reacties, meer likes en meer deelacties op jouw social media? Doe mee met de challenge!
In 5 dagen verdriedubbelen we samen je interactie op Facebook, Instagram of LinkedIn.
De challenge start maandag 21 september. Schrijf je nu - GRATIS - in.
Wil jij meer likes op Facebook? Meer reacties op Instagram? Meer deelacties op LinkedIn?

Wil jij de juiste mensen bereiken met jouw tijd online?

En wil je minder doelloos scrollen en echt nuttig bezig zijn op social media?

Laat je dan door mij inspireren en doe mee!
Herken je dit?
Je plaatst van alles op social media. Maar reacties? Ho maar! Je hebt alles al geprobeerd, maar het blijft vaak oorverdovend stil op jouw Instagram-account, Facebook-pagina of LinkedIn-profiel.
Alle cursussen die je volgt zeggen wat anders. Je moet allerhande trucs uithalen om meer bereik te krijgen. Op speciale tijdstippen posten. Wel of juist niet vaker per dag. Hashtags toepassen. En ga zo maar door. En net als je denkt dat je het snapt, verandert het algoritme weer.
Je vraagt je af of al die tijd ooit iets op gaat leveren.
Wat staat er op het programma?
Elke dag een korte opdracht
Je ontvangt elke dag een korte, heldere opdracht via de mail.
In totaal kost het je hooguit 10 minuten per dag.

Samen met anderen aan de slag
De beste truc achter een succesvol social media account is geen truc. Het is verbinding met anderen.
Door elkaar te helpen versterk je elkaar allemaal. Samen groeien is het antwoord.

Dagelijks interactieve sessie
Tijdens de 5 dagen organiseer ik dagelijks een live sessie op Facebook waarin je al jouw vragen over social media kunt stellen.
Doe er je voordeel mee!

Wat zeggen deelnemers over eerdere challenges en trainingen van Profbloggers?
Voor wie is deze challenge interessant?
De challenge is bedoeld voor ondernemers die:
- meer uit hun online kanalen willen halen
- meer willen samenwerken met andere ondernemers
- minder doelloos bezig zijn op social media.
Voor wie is het NIET?
Deze challenge is niet voor iedereen geschikt. Voor wie is het niet?
- Ondernemers die niet bereid zijn om hun strategie aan te passen.
- Ondernemers die niet willen samenwerken.
- Ondernemers die geen tijd in sociale media willen stoppen.